Pasukimo reguliavimas: Kas tai yra ir kada jums to reikia

**Išversta naudojant AI sprendimus, galimi stilistniai ir gramatiniai netikslumai**

Pasukimo reguliavimas, taip pat žinomas kaip ratai reguliavimas, yra svarbi transporto priemonės priežiūros dalis, kuri užtikrina, kad jūsų ratai būtų tinkamai nukreipti vienas kitam ir kelio paviršiui. Tinkamas reguliavimas užtikrina, kad jūsų transporto priemonė važiuoja tiesiai, gerai valdoma ir maksimaliai išnaudoja padangų tarnavimo laiką. Šiame straipsnyje paaiškinsime, kas yra pasukimo reguliavimas, paminėsime dažnus nukrypimo požymius ir suteiksime vadovą, kada reikia atlikti pasukimo reguliavimą.

Kas yra pasukimo reguliavimas?

Pasukimo reguliavimas reiškia reguliavimą pagal gamintojo nurodymus dėl jūsų transporto priemonės ratų kampų. Pagrindiniai kampai, kurie reguliuojami pasukimo metu, yra:

1.Kamberis: Šis kampas matuojamas, kai ratas žiūrimas iš priekio. Teigiamas kamberis reiškia, kad ratų viršus lenkiasi į išorę, o neigiamas kamberis rodo, kad viršus lenkiasi vidun. Teisingas kamberio reguliavimas užtikrina vienodą padangų nusidėvėjimą ir stabilumą lenktyse.

2.Padangos užlenkimas: Padangų užlenkimo reguliavimas matuoja kampą, kurį sudaro ratų kryptis, žiūrint iš viršaus, atžvilgiu, lyginant su transporto priemonės centrine linija. Padangų užlenkimas gali būti nustatytas ties nuliu (lygiagretus) arba su užlenkimu į vidų (ratų kryptis šiek tiek atitraukiama nuo centro) arba užlenkimu į išorę (ratų kryptis šiek tiek atitraukiama nuo centro). Teisingas padangų užlenkimo reguliavimas neleidžia padangoms nenusidėvėti ir užtikrina tiesią liniją.

3.Kasteris: Kasterio kampas yra tiesioginio arba atvirkštinio posūkio ašies kryptis, žiūrint iš šono. Teisingas kasterio reguliavimas veikia valdymo stabilumą ir grįžimo į centrą padėtį po posūkio įtaką.

Dažni nukrypimo simptomai:

Nukrypę ratai gali sukelti keletą pastebimų simptomų, įskaitant:

1.Transporto priemonės traukimas:

Jei jūsų transporto priemonė nuolat nukreipia į vieną pusę, važiuodama tiesiu keliu su rankomis nuo vairo, tai gali būti nukrypimo požymis.

2.Nelygi padangų nusidėvėjimas:

Nukrypimas dažnai sukelia nelygų padangų nusidėvėjimą. Galite pastebėti, kad viena padangos protekto kraštas susidėvėja greičiau nei kitas, tai rodo problemą su reguliavimu.

3.Vairo nesikreipimas į centrą:

Kai vairas nesikreipia į centrą važiuojant tiesiai, tai rodo problemą su reguliavimu.

4.Drebulys ar vairo drebulys:

Nukrypimas gali sukelti drebulį vare, ar net pastebimą drebulį, ypač didesniais greičiais.

5.Valdymo problemos:

Sunkumai palaikant kontrolę, ypač posūkiuose, gali būti nukrypimo požymis.

Kada atlikti pasukimo reguliavimą:

  1. Po naujų padangų pirkimo: Geriau po naujų padangų įsigijimo atlikti pasukimo reguliavimą, kad būtų užtikrintas vienodas nusidėvėjimas ir ilgesnė jų tarnavimo trukmė.
  2. Kasmet arba kas 12 000–15 000 mylių: Reguliarūs reguliavimo patikrinimai gali anksti pastebėti problemas ir išvengti nelygaus padangų nusidėvėjimo.
  3. Po duobų arba bordiūrų smūgio: Reikšmingi kelio pavojai gali išmesti jūsų ratų nukrypimą. Jei patiriate stiprų smūgį, apsvarstykite reguliavimo patikrinimą.
  4. Po pakabos arba vairavimo mechanizmo remonto: Bet kokie darbai su jūsų transporto priemonės pakaba arba vairavimo mechanizmu gali reikalauti pasukimo reguliavimo, kad būtų užtikrintas tinkamas valdymas.
  5. Kai pastebite simptomus: Jei patiriate bet kurį iš ankstesniame straipsnyje paminėtų simptomų, svarbu nedelsiant patikrinti reguliavimą, kad būtų išvengta papildomo gedimo ir užtikrintas saug.